[ratings]

نرم افزار شیرپوینت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت اوایل سال میلادی جدید اعلام کرد، برای نرم افزار سازمانی شیرپوینت خود نرم افزار موبایلی با امکانات بسیار زیاد تهیه کرده است.

اخیراً کاربران محصولات اپل می­توانند از این نرم افزار استفاده کنند.

 

 

نرم افزار موبایل شیرپوینت

تمامی قابلیت های منحصر به فرد و مخصوص نرم افزار سازمانی را پوشش داده است. بنابراین کاربران ساده تر از گذشته، به قسمت های مختلف پرتال سازمانی خود دسترسی داشته؛ و از تمامی داده ها، فرم ها و گزارش های خود استفاده کنند.

 

برای میکروسافت اینکه کاربران بیشتر از گذشته و با استفاده از نرم افزار ارائه شده می توانند؛ به تمامی اطلاعات در فضای کاری خود دسترسی داشته باشند. بنابراین مایکروسافت با ارائه این نرم افزار توانسته است، میزان بهره وری کاربران را در محیط کاری و سازمانی خود افزایش دهند.

هنگامی که کاربران برای اولین بار از نرم افزار استفاده می کنند، سه بخش را خواهند دید: سایت ها، لینک ها و افراد. سایت ها به کاربران این امکان را می دهد، که از تمامی اطلاعاتی که در محیط کاری استفاده می کنند. به سادگی دسترسی داشته باشند. آنها می توانند از اخرین اتفاقات در محیط کاری خود مطلع شده. و به تمامی فایل ها و تصاویر در آن محیط کاری ، دسترسی داشته باشند. و در انتها با استفاده از منویی که در اختیار کاربران قرار می گیرند. می توانند به تمامی محتوای آنها دسترسی داشته باشند.

 

در قسمت افراد، همان طور که از اسم آن مشخص است، کاربر می تواند به اطلاعات عمومی همکاران خود (پروفایل آنها) دسترسی داشته. و ببینند همکارشان در حال انجام چه پروژه ای بوده و در انجام این پروژه با چه کسانی همکاری می کند.

مایکروسافت برای افزایش کارارایی اطلاعات موجود در دو بخش قبل سعی کرده است. با استفاده از نمودار ها به بررسی این اطلاعات بپردازد. بنابراین این قابلیت در اختیار کاربران قرار گرفته است. که به سادگی بتوانند بر مبنای اطلاعات بخش های قبلی، نمودار های مختلفی بسته به نیازشان ایجاد نمایند.

استفاده از بخش لینک ها بسیار ساده و در عین حال کاربردی است. با استفاده از این قسمت لینک های مهم برای هر یک از افراد را در دسترس آنها قرار داده. و بدین وسیله کاربران می توانند به سادگی به بخش هایی که می خواهند. و کارهایی که می خواهند انجام دهند، در دسترس خواهد بود.

تمامی این اطلاعات و ویژگی ها به ویژگی های جستجو وابسته است. بدین معنی که کاربر به سادگی می تواند با جستجو در پرتال سازمانی خود، تمامی اطلاعاتی که نیاز دارند بدست آورند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
4/5 - (2 امتیاز)