نصب و راه اندازی مدل های مختلف سانترال هاAی تلفنی تحت شبکه سخت افزاری و نرم افزاری که نسل جدید مراکز تلقن می باشد از جمله تخصص های تیما شبکه در زمینه VoIP می باشد.

Cisco Call Manager: شرکت سیسکو از پیشگامان ارایه سیستم های VoIP و Video Conference در دنیا می باشد.کیفیت برتر اولین مشخصه محصولات سیسکو می باشد و آن را به انتخاب اول سازمان ها شرکت های بزرگ دنیا بدل نموده است.

Cisco CME: این سیستم راه کار سخت افزاری مرکز تلفن تحت شبکه شرکت معظم سیسکو می باشد. در این سیستم روتر مناسب را تعداد داخلی و خطوط PSTN انتخاب می شود. سپس با انجام تنظیمات مربوطه IP-PBX در اختیار کاربر قرار می گیرد.

Cisco CUCM: این سیستم مدل Enterprise و نرم افزاری مراکز تلفن سیسکو می باشد که نیاز به نصب بر روی سرور های مورد تایید سیسکو دارد. این مراکز برای ارایه سرویس ها و اتصال داخلی ها به لایسنس نیاز دارد و برای هر نوع سرویس یا گوشی تعدادی لایسنس مصرف می کند.

سیستم تلفن سانترال سیسکو

این محصول، جایگزینی کاملا معتبر و کامل بحای یک مرکز تلفن سیسکو می باشد.

تمامی قابلیت های یک مرکز تماس شامل: انتقال مکالمه، گزینه های منو ها، دفترچه تلفن، جستجوی اعضا، تعریف سطح دسترسی های متفاوت و بسیاری از قابلیت های دیگر از امکانات این محصول می باشد.

این یک محصول کاملا ایرانی می باشد، که بر اساس پروتکل های سیسکو پیاده سازی شده است و ما را از خریدن لایسنس های بسیار گران قیمت و یا استفاده از نسخه های کرک شده و نامعتبر بی نیاز میکند.

این سرور ( سرویس ) یک نرم افزار کاملا ایرانی و جایگزین کاکل برای سرور های مرکزی تماس Cisco Call Manager می باشد. تمامی قابلیت های مدیریت تماس را شامل میشود و نیاز هر شرکت و سازمانی را بصورت کامل مرتفع میکند. این سرویس در سازمان هایی با بیش از 1200 دستگاه IP Phone نصب و راه اندازی شده است، این محصول بصورت کامل بر اساس انواع مختلف گوشی های سیسکو پیاده سازی شده است تا کاربران بدون نیاز به لایسنس های گرانقیمت سیسکو از مزایای واقعی و مامل آن بهرمند شوند.