[ratings]

شیرپوینت چیست ؟

شیرپوینت ابزاری اسیار با اهمیت برای ۷۸ درصد از ۵۰۰ شرکت آینده دار جهان می باشد که توانستند برای  توسعه و کارایی بیشتر ظرفیت های آنلاین و آفلاین خود بهره ببرند.

شیرپوینت یک بستر (Platform) صنعتی و تجاری است که برای پرتال های سازمانی یا شرکت ها، مدیریت و امنیت اطلاعات، همگام سازی و همکاری ارتباطات نیروهای انسانی و بسیار بیشتر از این ها می باشد. از همه ی این موارد مهمتر، امروزه این ابزاری برای شرکت ها و سازمان های بزرگ نیست! بلکه شرکت های متوسط و کوچک هم بسیار می توانند از مزایای آن استفاده کنند و در تجارت خود موفق تر باشند.

شیرپوینت یک ابزار بسیار قوی و سازمانی می باشد که دارای امکانات بسیاری می باشد که با رویکردی مدیریتی – امنیتی توسعه داده شده است. اگر شما می خواهید از تمامی ظرفیت این ابزار بهره ببرید و بدانید که چرا این ابزار می تواند برای شما هم مفید باشد، کافیست با ما تماس بگیرید.

 

خدمات شبکه، پشتیبانی شبکه، نصب شبکه، راه اندازی شبکه، طراحی سایت، پرتال سازمانی

 

 

شیرپوینت آنلاین – تغییری بزرگ در همه ی شرکت ها و سازمان ها

هم اکنون یکی از بهترین زمان ها است که ما می توانیم از مزایای شیرپوینت آنلاین بهره ببریم. با شیپوینت آنلاین و آفیس ۳۶۵ شما بسیار بیشتر می توانید از مزایای شیرپوینت بهره ببرید. در واقع در این حالت شیرپورنت و قابلیت های آن می تواند به صورت کامل با آفیس ۳۶۵ همگام سازی شود مانند دسترسی به ایمیل، تمامی نرم افزارهای آفیس هم چنین فضایی برای به اشتراک گذاری فایل ها و مستندات.

با استفاده از شیرپوینت شما مکانیزمی در اختیار دارید که تمامی فایل ها و مستندات را ذخیره کرده، تمامی اطلاعات را ردگیری کرده و حتی می تواند بسیاری از کارها را خودکار سازد.

 

شیرپوینت در حال حاضر برای تمامی افراد طراحی و اجرا شده است

 

مزایای شیرپوینت

شیرپوینت در عین حال که ابزارهای متعددی دارد، بسیار قابل اعتماد می باشد. ظرفیت هایی که در شیرپوینت وجود دارد اغلب بدون مرز و محدودیت هستند. شرکت ها و سازمان های مختلف از شیرپوینت برای اینترانت، شبکه داخلی و خارجی سازمان، وب سایت، مدیریت مستندات، فضایی برای افزایش همکاری نیروی انسانی و خودکار سازی فرآیند ها و بسیاری دیگر، کاربرد دارد. در واقع، متمرکز سازی با استفاده از یک برنامه ی جامع.

 

بستری برای ساخت تجارت خود

در واقع مایکروسافت با ارائه ی شیرپوینت توانسته بستری برای انجام بسیاری کارها ارائه کند که هرکدام از آنها قابلیت توسعه دادن را دارند. با استفاده از افزونه هایی که برای شیرپوینت وجود دارد از جمله citrix، Nintex و سایر افزونه ها، می توان تمامی نیاز های سازمان را به وجود آورده و شخصی سازی نمود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
4/5 - (1 امتیاز)