سیستم تلفنی ایزابل توانسته است امکانات و قابلیت های فراوان و کاربردی را در زمینه ارتباطات تلفنی برای کاربران بوجود بیاورد.

سیستم تلفنی Issabel

ایزابل جایگزین مناسبی برای سیستم تلفنی الستیکس می باشد که به صورت کد باز طراحی شده است. این سیستم تلفنی در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در حوزه ارتباطات مبتنی بر ویپ پیدا نموده است و کاربران زیادی را در نقاط مختلف جهان جذب کرده است. ایزابل امکان نصب و راه اندازی شبکه تلفنی VoIP را فراهم می نماید.

طراحی و نقشه کشی شبکه تلفنی ایزابل توسط مجموعه ای از متخصصان و کارشناسان که با نام Issable Crop فعالیت دارند ، صورت گرفته است. ایزابل یک نرم افزار می باشد که یک پلتفرم واحد را به منظور برقراری و سازماندهی ارتباطات یکپارچه ارائه می کند. ایزابل همانند سیستم تلفنی الستیکس بر اساس  ” استریسک ” پایه گذاری شده است. الستیکس سیستم تلفنی نسل گذشته ایزابل می باشد.

ویژگی های سیستم تلفنی ایزابل

ایزابل یک نرم افزار منبع آزاد تحت مجوزهای GPL  است که رایگان می باشد.

ایزابل امکان یک تجربه مهیج و متفاوت در برقراری ارتباطات را برای کاربران فراهم می نماید.

امکان اعمال ویرایش ، انتشار و تکثیر نرم افزار ایزابل بدون الزام به دریافت مجوز وجود دارد.

طراحان ایزابل به حفظ ویژگی Open Source این سیستم تلفنی در آینده اصرار دارند.

آپدیت و ارتقاء ایزابل بر اساس به روزترین و جدیدترین پارامترها و راهکارهای امنیتی انجام می شود.

امکان دستیابی به فضای تنظیمات وب بدون هیچگونه محدودیتی وجود دارد.

ماژول های مدیریتی ویژه و کاربردی در این سیستم های تلفنی وجود دارد.

ایزابل امکان فیلتر کردن ایمیل های Spam  را دارا می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد سیستم تلفنی ایزابل شامل پشتیبانی از ماژول کال سنتر ، پشتیبانی از ماژول وب کنفرانس ، ماژول های جدید فایروال و … می باشد.

امکانات نرم افزار ایزابل

برای صرفه جویی در هزینه های مکالمات روزمره استفاده از این سیستم توصیه می گردد. ایزابل با قابلیت های پیشرفته ای که دارد در کاهش هزینه های سازمان ها تأثیر دارد. کارمندانی که در سازمان مدام جابه جایی دارند ، به منظور کاهش نرخ مکالمات خود می توانند با کمک اینترنت و بدون هیچگونه هزینه ای تماس های داخلی خود را انجام دهند.

این سیستم تلفنی به صورت Open Source است و به آسانی قابل ویرایش و انتشار می باشد. کاربران می توانند با کمک علم برنامه نویسی ، سیستم تلفنی ایزابل را به سیستم تلفنی مورد دلخواه تغییر دهند. این سیستم تلفنی بر روی centos Y لینوکس ارائه می شود. به روزرسانی این سیستم تلفنی برای ارتقاء قابلیت ها ، بهینه شدن سیستم و مقابله با تهدیدهای امنیتی در زمان های مشخص انجام می شود.

کار با این سیستم تلفنی به دلیل وجود واسط کاربر گرافیکی ، برای کاربران بسیار آسان می باشد.

ایزابل قادر خواهد بود با نرم افزارهای ارتباط با مشتری CRM به خوبی ارتباط داشته باشد. علاوه بر این ، ایزابل برای بازاریابی های تلفنی و گسترش کسب و کارهای سازمان ها و شرکت ها از ماژول Call Center  کاملاً حمایت و پشتیبانی می کند.

سیستم تلفنی ایزابل امکان به اشتراک گذاری فایل های متنی و اشتراک گذاری ویدئوهای یوتیوب را دارا می باشد.

قابلیت تماس تصویری این سیستم تلفنی ، یکی از قابلیت های کاربردی برای سازمان ها و شرکت ها می باشد. سازمان هایی که به منظور کارهای روزمره خود به تماس های تصویری نیاز دارند ، می توانند از این سیستم تلفنی استفاده کنند.

از امکانات دیگر ایزابل قابلیت اعمال پشت خطی ، قابلیت انتقال تماس ، امکان پیگیری تماس ها ، امکان ضبط و ذخیره مکالمه با تنظیمات پیشرفته ، توانایی فعال سازی منوی منشی دیجیتال ، امکان فعال سازی پخش اعلان ، امکان پارک کردن تماس ها و توانایی فعال کردن اتاق کنفرانس و … می باشد.

ایزابل امکان فعال سازی فکس و صف QUEUE  را دارا می باشد.

امنیت سیستم تلفنی ایزابل

امنیت این سیستم تلفنی از طریق ماژول  File 2ban ساپورت می شود. ماژولی که دقت بالایی دارد و عملکردی قابل اطمینان دارد. چنانچه درخواست های اشتباه به سرور بیش از سقف تعیین شده باشد ، ماژول  File 2ban سریعاً آی پی مربوط به درخواست کننده را بلاک می کند و درخواست کننده نمی تواند به سرور دسترسی داشته باشد.

ایزابل امکان تنظیم امنیتی فایروال به صورت گرافیکی بر مبنای فیلتر کردن IP  کشورها را ایجاد می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Rate this post