نیاز به خدمات پشتیبانی از جمله نیازهای اساسی شبکه های بزرگ است. این خدمات شامل خدمات سخت افزاری و نرم افزاری است.

برخی از مشکلات رایج شبکه های سازمان ها و شرکت ها

کند بودن شبکه و قطعی آن

سرعت پایین اینترنت و قطعی اینترنت

ویروسی شدن نرم افزارهای شبکه و آلودگی شبکه به بد افزارها

اطلاعات ناهمگون بر روی سیستم های گوناگون

سرقت اطلاعات توسط هکرها

خرابی سخت افزارهای شبکه

کار نکردن نرم افزارهای شبکه و مشکل در نصب آنها

و …

دلایل نیاز به خدمات پشتیبانی شبکه

با توجه به مشکلات فوق ، به یک تیم قوی با سرعت عمل بالا برای رفع مشکلات شبکه نیاز داریم. یک شرکت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می تواند تمامی مشکلات فوق را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کند. بسیاری از تجهیزات سخت افزاری که در شبکه مورد استفاده قرار گرفته اند ، با گذشت زمان فرسوده شده و به تعمیرات احتیاج دارند.

همچنین با پیشرفت علم و تکنولوژی ، تجهیزات جدیدی در حوزه شبکه ارائه می گردند. تجهیزات جدید می توانند به ارتقاء و رشد شبکه کمک کنند. لذا یک پشتیبان حرفه ای به بررسی شبکه پرداخته و در صورت لزوم ، به ارتقاء شبکه با استفاده از تجهیزات جدید می پردازد.

رفع مشکلات شبکه چگونه انجام می شود ؟

 

نیاز به خدمات پشتیبانی

 

نیاز به خدمات پشتیبانی از نیازهای اساسی می باشد که می تواند به شکل های گوناگون بر طرف شود. پشتیبانی حضوری ، پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی از راه ریموت زدن از جمله شکل های متفاوت ارائه خدمات پشتیبانی شبکه می باشد. با توجه به وسعت شبکه ، اهداف شبکه و … نوع ارائه خدمات پشتیبانی مشخص می گردد. قطعاً هزینه های مربوط به هر یک از این خدمات ، متفاوت است.

مزایای بهره مندی از خدمات پشتیبانی شبکه چیست ؟

پشتیبانی و نگهداری شبکه مزایای بسیار زیادی برای شبکه خواهند داشت. شبکه هایی که از خدمات پشتیبانی بهره مند می شوند ، عملکرد بهتری دارند و کمتر با اختلال مواجه می شوند.

شبکه ای که دارای پشتیبان است از نیروهایی با بازدهی کاری بالاتری برخوردار است. زیرا هر یک از کارکنان آن ، به کار خود تمرکز دارند و فکر و ذهن خود را درگیر رفع مشکلات بوجود آمده برای شبکه نمی کنند.

نیاز به خدمات پشتیبانی از نیازهایی است که در رشد و ارتقاء شبکه اثرگذار است. یک شبکه ای که دارای پشتیبان است به سرعت رشد می کند.

یکی از اصلی ترین مزایای بهره مندی از خدمات پشتیبانی این است که دسترسی کارکنان به منابع ، بر اساس نیاز صورت می گیرد. مدیر شبکه دسترسی ها را با توجه به صلاح دید خود و نیازهای آنها ، تعیین می کند.

تمامی مشکلات شبکه در اسرع وقت رفع می شود و در صورت لزوم به بروزرسانی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری اقدام می شود.

بررسی مهمترین خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه

عیب یابی تجهیزات اداری و برطرف نمودن ایرادات آنها مثل تعمیرات پرینتر

نگهداری و چک کردن دوره ای تجهیزات سخت افزاری و فونداسیون های آی تی

انجام کلیه اقدامات لازم برای جلوگیری از خرابی های تجهیزات سخت افزاری

نصب و بروزرسانی تجهیزات سخت افزاری شبکه ( از دلایل نیاز به خدمات پشتیبانی شبکه )

بررسی مهمترین خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه

نصب و بروزرسانی تمامی نرم افزارهای شبکه

پیاده سازی راهکارهای کاربردی برای افزایش امنیت سیستم ها

مستندسازی داده ها و اطلاعات

تهیه نسخه های پشتیبان از داده ها و اطلاعات شبکه

دستاوردهای پشتیبانی و نگهداری از شبکه

 

 

نیاز به خدمات پشتیبانی

 

استانداردسازی از دستاوردهای پشتیبانی از شبکه است که سبب می شود کارکنان مختلف به سیستم های یکسان در کامپیوترهای خود دستیابی داشته باشند.

قطعاً امنیت شبکه ای که دارای خدمات پشتیبانی است ، بیشتر از امنیت شبکه ای است که فاقد این خدمات می باشد. شاید افزایش امنیت را بتوان از اصلی ترین دلایل نیاز به خدمات پشتیبانی دانست.

مشکلات کارکنان به سرعت رفع می گردد و این مسئله سبب می شود که بهره وری سازمان افزایش پیدا کند.

برخی از تغییرات ، لازمه ی شبکه در برخی دوران ها می باشند. شبکه ای که دارای پشتیبان باشد به سرعت تغییرات موردنیاز را اعمال می کند.

بهره مندی از خدمات پشتیبانی از شبکه موجب می گردد که در هزینه و زمان صرفه جویی شود. هزینه و زمان از مسائل مهم برای سازمان ها می باشند.

  • با توجه به نیاز به خدمات پشتیبانی شبکه ، یک شرکت معتبر همانند کوشا شبکه اریکه را برای دریافت خدمات پشتیبانی انتخاب نمایید.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
5/5 - (1 امتیاز)